🌸 آشتی با خودم 🌸
خودِ نازنینم…
میدانم امروز کمی از دستت دلخورم.
نه چون بدی،
بلکه چون خستهای…
چون سالها بارِ سنگینِ قوی بودن را بیصدا کشیدی.
من تو را میبخشم
برای روزهایی که بدنت نتوانست،
برای لحظههایی که کمک خواستی،
برای وقتهایی که با دیگران خودت را مقایسه کردی
و دلت لرزید.
من یادت میآورم
که تو با همین بدنِ زخمی
زندگی را دوباره ساختهای.
که زمین خوردی و بلند شدی،
بیهیاهو، بیادعا.
از امروز
با تو مهربانتر حرف میزنم.
به جای «باید»،
میگویم «آرامآرام».
به جای سرزنش،
دستت را میگیرم.
من قول میدهم
دیگر ارزشم را
با توانِ بدنِ دیگران نسنجـم.
من ارزشمندم
حتی وقتی آهستهام،
حتی وقتی نیاز دارم،
حتی وقتی فقط هستم.
خودِ عزیزم…
ما آشتی کردیم.
من و تو در یک تیمایم.
و از این به بعد
هیچکس علیه تو
در دل من قضاوت نخواهد شد 🌷
امروز به خودم اجازه میدهم
آهسته باشم،
بیآنکه خودم را با کسی مقایسه کنم.
امروز به خودم اجازه میدهم
کمک بگیرم
و بابتش احساس گناه نکنم.
امروز به خودم اجازه میدهم
بدنم را همانطور که هست دوست بدارم،
نه آنطور که «باید» باشد.
امروز به خودم اجازه میدهم
اگر دلم گرفت،
توقف کنم… نفس بکشم… ادامه ندهم.
امروز به خودم اجازه میدهم
قوی نباشم،
اما مهربان بمانم.
امروز به خودم اجازه میدهم
خودم را انتخاب کنم
حتی اگر دنیا عجله داشته باشد.
من پری هستم و توانستن سر لوحه من است
✍️ مـــــلــکــه پـــــری 👑
موضوعات مرتبط: شروع جدید وبلاگم

